Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pá_ja

10. 7. 2009 17:21
Článek beru

spíš pro pobavení.

Udělat sama ze sebe legraci je taky dobrý, když nic jiného nezbývá.

Jinak je samozřejmě pěkná hloupost kupovat oblečení a obuv přes zásilkový obchod nebo pře internet.

Snad jste nebyla překvapená, že vám to nesedí.

0 0
možnosti

salinka

7. 7. 2009 16:57
nikdy více

Tyhle rádoby modní zásilkové obchody jsou pouze braky druhé cenové. Jak materiálově, tak střihově. Před deseti lety mě to taky bralo. Když mi však více oblečení nesedělo než sedělo, líbilo nelíbilo, tak jsem skončila. Nadobro. Jinak Bon prix je tuším odnož Magnetu.

0 0
možnosti

misaviki

7. 7. 2009 13:52
Tak tak

Výborný článek, pobavila jsem se! Já jsem občas  objednávala od Quelle, ale časteji jsem vracela než že jsem byla spokojená. Pak mi přišel katalog od Bonprix (nevím jak na mě přišli), několikrát jsem už objednala a padlo to výborně, pomrně dobré věci za dobrý peníz (zatím). Některé věci ze zásilkových obchodů jsou ale fakt hábyty, hrůza. Měla jsem známou která dělala u Otta a ta mi říkala, že dobré jsou hlavně věci drahé a nemám prý nic objednávat ze 100% PES. Je pravda, že to fakt láká, plno oblečení které tak hezky vypadá (na obrázku)

0 0
možnosti

motiva

7. 7. 2009 13:25
slzím smíchy

čtu a slzím smíchy, taky občas objednávám, hlavně pro dceru, která nerada chodí po obchodech, a jinak než z katalogu není ochotná si vybírat, musíte se naučit velmi pečlivě číst popisy výrobků, protože už se mi mockrát stalo, že triko, které má modelka do hloubky boků, má v textu napsáno délka 58 až 60 cm a s délkou kalhot je to podobné, takže radši vybíráme s centimetrem v ruce, aby nebyl ten šok takový. I tak občas něco vracím, protože se mi nelíbí materiál nebo nesedí velikost, chce to pevné nervy. zase např. takový Magnet Vás zásobuje nabídkou dárků zdarma, už máme takhle flísovou bundu, ve které chodím večer se psem ( ve dne bych nevylezla ani k popelnici), krásnou měkkou deku, kterou si dcera rovnou odvezla, že ji dá svému berňákovi do boudy, ale zase se doma pobavíme. Peníze mi zatím vrátili vždycky, ale přijdu o poštovné.;-)

0 0
možnosti

gracia

7. 7. 2009 12:45
tak nevím

Já jsem nakoupila za poslední 2 roky v několika internetových obchodech a vše co jsem si objednala tak mi bylo. Naprosto přesně. Máma mi jednou vnutila něco jako Quelle-z katalogu. Ten hacafrak mi byl o 5 čísel větší a po druhé výměně jsem rezignovala a vezmu to na sebe jen se smetím. Přes internet nemám problém. Možná to chce si rozmyslet od koho objednám, jestli nemají taky kamennou prodejnu, podmínky vrácení zboží, podívat se na ten výrobek u více prodejců ...

0 0
možnosti

rybarka1111

7. 7. 2009 12:39
Článek jak víno..

Kdybych dokázala tak pěkně a výstižně psát jako autorka blogu, tak bych řekla, že jsem to napsala já. Rozdíl jenom ten, že já to rovnou házím do popelnice, aby to nespatřil zbytek rodiny. Asi bych ztratila možnost disponovat rodinnými financemi.Ale  na těch manekýnách to vypadá fakt skvěle.

0 0
možnosti

dedko

7. 7. 2009 11:58
Paní pisatelka

objevila ameriku !;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Polárníliška

7. 7. 2009 11:10
To je taky nápad kupovat přes internet lacinou veteš...

To má smysl u věcí, kde proti kamenné prodejně ušetřím několik stovek, případně to není k sehnání a někdo to sem tahá z venku, ale toho co paní popisuje je plné Tesco případně tržnice....

0 0
možnosti

Martina 77

7. 7. 2009 10:11
už se nenechám zlákat

Na fotografii oblečení vypadá vždy super, ve skutečnosti docela hrozně a samozřejmě velikostně nesedí. Rv

0 0
možnosti

perc

7. 7. 2009 8:26
Quelle

Já nakupuji u firmy Quelle přes její prostředníky a jsem vždy spokojen. Pokud se Vám zboží nelíbí nebo nesedí velikost, vůbec jej neřeberete a nezaplatíte.

0 0
možnosti

Istvan Vinnetou

7. 7. 2009 8:31
Re: Quelle

pěkná reklama.... a neplacená :-)

0 0
možnosti