Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

peterudes

27. 8. 2009 13:18
skvělé

zajímavý článek, zajímavé téma. Off topic: Při čtení vašeho článku jsem si vzpomněl jak na mě hupla lvice v záchytné stanici pro lvi blízko rezervace kilimanjaro-kimana. Fotil jsem si ji jak leží na takové kládě a jak tak koukám do hledáčku a vidím jak se přibližuje, tak si říkám, super to bude záběr, až jsem uplně zapomněl jak ten hledáček, co se vzdálenosti, klame :-) odlítnul jsem asi dva metry, ještě štěstí, že tam byl ten plůtek...

0 0
možnosti

peterudes

27. 8. 2009 13:18
Re: skvělé

a karma samo R^

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

22. 8. 2009 11:37
Hodně dobré,

zajímavý článek. Super, Karma.

P.S. Kde se dá sehnat foto bílého lva (myslím, že je druhá)?

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

22. 8. 2009 11:42
Re: Hodně dobré,

Děkuji, dala jsem si s tím fakt práci, protože mne to zajímalo. Tu fotku si můžete stáhnout jako wallpaper zde http://wallpapers.free-review.net/15__White_Lion.htm Fotky bílých lvů nejsou nijak na netu vzácné, protože jsou chovaní v ZOO, horší je to s černými a skvrnitými lvy.

0 0
možnosti
EC

AKSAMIT

22. 8. 2009 11:08
co lidi

nejsou schopni delat pro svoji zabavu...8-o.Nejvyssi cas,aby jsme se sami vyhubili...;-€

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

22. 8. 2009 11:28
Re: co lidi

No tak lidi šlechtí a kříží už staletí neuvěřitelné tvory - pekinéze a mopsy, kteří mají zkrácené čumáky tak, že se dusí, křivé a krátké nohy, na kterých se sotva kolíbají a oči zasazené tak mělko, že jim v rozrušení vypadávají a lidé s nimi musí k veterináři je zasazovat do očního důlku a tak bych mohla pokračovat ještě hodně dlouho.

0 0
možnosti
PK

Lanta2004

22. 8. 2009 10:41
Velice zajímavý článek

Díky moc - o existenci kříženců mezi lvy a tygry jsem vůbec netušil.Obvzlášt ten Liger mě dostal.KarmaR^

0 0
možnosti