Diskuse

Přijmou politici a vítací aktivisti svůj díl viny za to, co se stalo ve Francii?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naše vláda doufám konečně pochopí, že ani nejlépe vyzbrojená armáda nedokáže čelit těmto útokům. Tedy ne miliardy na zbraně, ale použít je na zabezpečení našeho státu.!!

 Dalo se čekat, že tento benevoletní přístup k příchodu migrantů skončí katastrofou.

Co se to děje se zástupci evropských států, jakému tlaku nebo lobby čelí, že zapomněli na ostražitost a zodpovědnost ke svým občanům?

3 0
možnosti

Každopádně nastal čas na střídání ve vězení a to tak, že okamžitě zavřít tu co tuto situaci zavinila a připravovat udělení nobelovky tomu nevyslyšenému vizionáři, který se v zoufalství obětoval...

0 0
možnosti

Před 26 lety jsem nestávkoval a neriskoval vyhazov ze školy, aby tady někdo po čtvrtstoletí opět volal po zadrátování hranic. Podobné hysterické výkřiky o aplikaci principu kolektivní viny, po etnických čistkách, po posilování represivních složek státu, po omezování svobody a demokracie, soukromí, po rozpadu naší euroatlantické civilizace, přesně to je to, čeho chtějí islámští teroristé dosáhnout.

Proti terorismu se musí zasáhnout tvrdě a nekompromisně tam, odkud přichází. A ne abychom se my přizpůsobovali jemu

2 7
možnosti

Hysterii hledejte především u vás, vy etnická čistko a revoluční skvrno. Jsem ráda, že vás nepoznávám, za lidi, kteří ohrožují naše děti, jako jste vy, jsem též v té době nestávkovala a neriskovala vyhazov z VŠ! Chyťte se za ruce s Pánkem, je mi zle z lidí, jako jste vy !

5 0
možnosti

Mluvíte mi z duše ;-) Jenže mám pocit, že většínu vlád evropy napadl nějaký marťanský virus a jsou totálně mimo 8-o

4 0
možnosti
Foto

Zajímá mě reakce na teroristický útok v muslimských zemích, jestli slaví tak jako po 9. 11.???

1 0
možnosti

Jistě, už to bylo pozorováno i na sociálních sítích, kde oslavují v arabštině a vzájemně si gratulují.

3 0
možnosti

Díky "#Příjmačům", aktivistům, sluníčkářům, a krátkozrakým politikům, umírali v Paříži lidi.

To, že jsou politici "šokovaní" z toho co se stalo, je pouhá ukázka jejich totální neschopnosti. Oni jsou tam od toho, aby takováto situace ani nenastala, a pokud nastane, musí být připraveni ji řešit. A ne být "šokováni". ;-O;-O;-O;-O

Jinak samozřejmě, díky za blog R^

18 0
možnosti

Kazdy z vitacu ma ruce od krve. Kazdy multikulturalista ma ruce od krve. Jenze jsou tak nesoudni, ze si to odmitaji pripustit. Pripominejme jim to, na kazde diskusi, na kazde demonstraci...

18 0
možnosti

L10i25b23o78r 98S40y18n73e16k

14. 11. 2015 4:17

Já nemohu pochopit jednu věc, jak to že to politici u moci necítí, tak jako autorka. Proč vystavují svoje národy, téměř trvalé hrozbě, pomalé a bolestné smrti.

Dano pro vás karma.

24 0
možnosti

Díky. Též to nemohu pochopit, je to jako nějaké davové šílenství. :-(

5 0
možnosti

M69i54l23a86n 27R30a59d47e45k

14. 11. 2015 2:59

budte ujistena ze ne, zrovna jsem napsal dole clanek, cili asi tak za mesic se budou uprchlikum podbizet ze budete blejt

13 0
možnosti

Už teď jsem se setkala s tím, jaké zvěrstvo je odsuzovat migraci a jak je to ubohé. Mrtvoly ještě nevychladly a aktivisti se už oklepali a tlačí tu fanatickou káru šílenství dál.

17 0
možnosti