Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nadační fond Generace 21 je podivný od samého počátku, stačí se podívat na jeho základní jmění, jména zakladatelů, chybějící účetní uzávěrky.

http://www.lidovky.cz/ministr-vnitra-docasne-zastavil-projekt-generace-21-na-presidleni-krestanskych-uprchliku-gvn-/zpravy-domov.aspx?c=A160401_150005_ln_domov_ele

22 1
možnosti
DB

Děkuji, to je podstatná a čerstvá informace. Doplnila jsem ji do článku. Takže je to ještě horší, než se prve zdálo. Ale to se dalo čekat, když to i fond sám medializoval. Jsem zvědavá, jestli se tu aspoň někteří usadí a budou šťastni, nebo skoro všichni odejdou jako v Polsku.

4 0
možnosti
LS

Vůbec jsem nepochopil jakou osobní odpovědnost by měl nést ředitel/koordinátor dotyčné nadace. Přečetl jsem uvedené články a nenarazil jsem na nic, co by mě opravňovalo něco podobného požadovat. Pokud jsem správně četl, veškeré přemisťování uprchlíků bylo financováno ze soukromých finančních darů, proto pokud by měl někdo požadovat vyvození osobní zodpovědnosti, měli by to být dárci. Byla jste dárcem slečno autorko? Já ne.

Tvrzeni pana Hasana vyvrátil v reakci (zřejmě) pan Loula. V téměř rok a půl starém rozhovoru s panem Hasanem mi tento pán přišel poněkud nevěrohodný, resp. jeho názory mi přišly poněkud zvláštní. Jsem pesimistický k těm zázrakům, které popisuje. Pokud by to bylo tak snadné, stačí jediný kazatel v nemocnici v muslimských zemích (který se bude za pacienty modlit) a za chvíli polovina z nich konvertuje.

V článku, na který odkazujete, že 8i členná rodina chce zpět, se vůbec nehovoří o panu Talafantovi, ani o tom, že by je někdo podvedl (a že by si zrovna tohle novinky nechtěli připeřit se mi nezdá), naopak se tam píše, že se jim stýská po vlasti a starší si přejí v ní skonat. Kde je na tomhle vina na straně fondu? Svobodné rozhodnutí "svobodných" lidí, které jste (zřejmě) vy ani já, neplatil. Otázka je, jestli jim tady náš stát něčím finančně přispěl ... ale pokud zažádali o azyl, tak z toho plynou pro stát nějaké povinnosti a opět nevidím vinu na ničí straně. Možná naopak je to dobře, že si to rozmysleli a mohou případně v domovině říkat, že to za to nestojí, nebo ne?

5 26
možnosti
PRB

Vzhledem k tomu, že se kolem akce trochu pohybuji, musím velmi souhlasit s panem Suchánkem. A) Paní autorka Bočková si vůbec neuvědomuje, kolik úsilí, napětí a nervů je za touto akcí je skryto. Pokud by někdo měl být z toho zklamán, tak právě pan Talafant a další pomocníci. Celá akce z velké části stojí na dobrovolnících, nevím, proč by z toho měl vyvozovat pan Talafant nebo někdo jiný odpovědnost. Život je složitější, než se zdá. Na druhou stranu, protože jsem v kontaktu s uprchlíky z nejnovější, "pražské" skupiny, vím, jak pohnuté události si v Iráku prožili. Jejich svědectví by měl slyšet každý sluníčkář, aby se probral. B) Pana Hasana si velmi vážím, ale tady tento střet je taky složitější a niternější, než je známo, a pan Hasan zde není spravedlivý. Víc se o tom rozepisovat nebudu. Z mediálních výstupů se často k podstatě problému nedopracujete.

4 21
možnosti
JL

J92á56n 21L13o25s49k29o70t

1. 4. 2016 11:59

Dobre napísané pani Bočková R^. No ale ja si pre istotu počkám na fundované vysvetlenie od Polického, Mánerta, Vaněka, Dominika, alebo iného experta na túto problematiku. ;-D;-D;-D

14 0
možnosti
PV

P65a67v41e48l 42V29é89b79r

1. 4. 2016 10:57

Mohu vám zcela přesně odpovědět na vaši otázku z nadpisu:

Ne, pan Talafant z návratu uprchlíků osobní zodpovědnost NEVYVODÍ.

Tito lidé se totiž se domnívají mít patent na rozum a správné názory, a co činí, dobře činí (dle sebe). Neúspěch vždy hodí na někoho jiného a úspěch ... no, to neví nikdo. Při úspěchu nebyli ještě přistiženi.

49 2
možnosti
VS

V roce 1970 jsem se rozhodl emigrovat, A vydržel jsem v ní ani ne měsíc, protože jsem zjistil, že nemůžu žít jinde. A zažil jsem hodně lidí, kteří vydrželi v emigraci jeden dva roky a vrátili se, protože zjistili to samé co já. [>-]

14 0
možnosti
BM

Kdyby Vám šlo opravdu o život, tak byste vydržel.

9 0
možnosti
OP

Ta neziskovka prostě musela někoho ulovit, aby mohla čerpat dotace. No, mají teď problém a doufám, že pořádný. Měli ho vlastně už na začátku, když byl pro kterousi rodinu nabízený byt v Jihlavě přemalovaným kravínem. Zkrátka, tu agenturu je třeba pořádně proklepnout a nejlépe požadovat vrácení podvodně získaných peněz

42 4
možnosti
DB

No, myslím, že tam šlo o víc. Oni měli podle S. Hasana vybrány potřebné, ale ty vyměnili za jiné a v tom vidím já osobně problém.

24 0
možnosti
MN

"Troufám si tvrdit, že takto se lidé, kterým někdo zachránil život nechovají."

A já si troufám tvrdit, že se takto nechovají ani křesťané.

Už po příletu a prvních záběrech v TV jsem byla přesvědčena o tom, že to nejsou křesťané podle toho, jak reagovali na darované bible.

Ti lidé se chovají a vypadají spíš jako iráčtí Romové a nejspíš to i iráčtí Romové jsou.

34 1
možnosti
DB

Já si toho nevšimla. Jak na ty bible reagovali?

0 0
možnosti
II

Mně by se v zemi, kde by za mnou furt lezl někdo s mikrofonem a kamerou a lidé by se předháněli v psaní blogů o tom, zda se chovám dostatečně vděčně a pokorně, taky nelíbilo a chtěl bych odjet jinam.

3 10
možnosti
DB

Pokud by vám šlo o život, troufám si říci, že byste měl jiné preference, než se chvástat na kameru v tom jediném mediálním vystoupení za tři měsíce, ke kterému byste měl příležitost, jaký jste měl obří plat tam a vykládat o tom, že půjdete dál na západ nebo se vám nelíbí zdejší byty.

28 0
možnosti
KLS

Zajímalo by mně, kolik taková sranda stojí. Nebo radši ne.

16 0
možnosti
Foto

I37v54a42n 32M35a14r79e50k

31. 3. 2016 19:48

Jenom klid, nakonec se stejně dozvíme že došlo ke "špatnému překladu" toho co řekli a že jsou zde navýsost spokojeni ! 8-o

25 0
možnosti
JN

J37i92ř13í 31N13o25s64e46k

31. 3. 2016 19:52

A že odtud prchli do pekelného Iráku proto, že tolik štěstí, co u nás našli, si ani nezaslouží.:-P

13 0
možnosti