Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J27a76n 29S72o11u33č29e70k

1. 11. 2016 10:49

Hezky napsané R^. Podivujete se nad lehkou manipulovatelností vysokoškolských studentů, kteří se tak snadno nechají zblbnout mainstreamem a rádi se ozdobí plackou hustokrutopřísného Hermana v mafiánském stylu. Já se podivuji nad manipulovatelností rektorů a dalších akademických pracovníků, kteří se nechají zatáhnout do sporu několika fanatických Zemanových odpůrců s prezidentem země. Zdá se mně, že mají strach, aby nebyli označeni za Zemanovy příznivce a tím pádem automaticky za rusko-čínské agenty. 50. léta se vrací.

6 2
možnosti
Foto

Ukazují nám jen studenty, kteří se jim hodí do krámu.

0 0
možnosti
Foto

Dano, výborně. Výstižněji to už ani nejde popsat. DíkyR^

2 1
možnosti
Foto

Děkuji. Krásně, ale především pravdivě, napsané... R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Dávám vám karmu. Ušetřila jste mi práci, protože něco podobného jsem sám chtěl napsat. Jen bych vynechal tu pasáž o Německu. Podle mne byla pro tuto zem první velkou chybou utržení od Rakouska a druhou vyhnání 3 milionů Němců. Jakou mají občané pro stát cenu, vidíme právě na Německu, které děsí když počet obyvatel o procento klesne a my se zbavili rázem 20 % ve prospěch po válce "vylidněného" Německa.

5 2
možnosti
LV

L37i20b15o28r 13V17a19n12ě56k

1. 11. 2016 11:53

Nebýt odsunu tak by tu národnostní třenice byly zase.

A že jsme měli zůstat v podunajské monarchii se domnívám také.

1 0
možnosti