Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

perenda

23. 8. 2009 20:31
Myslivci

Je to zvláštní sorta občanů, kteří pro zábavu zabíjejí zvířata. Další záhadou je, že soudobé zákony jdou této pochybné skupině naruku. Tito lidé mohou šikanovat spoluobčany na jejich vlastním pozemku. Bylo by záhodné tuto verbež zrušit, nebo alespoň pořádně omezit.

0 0
možnosti
K

Kubec

23. 8. 2009 20:37
Re: Myslivci

potkat tě na čekaný tak bych asi zrušil tebe. Ta podle tebe pochybná skupina drží zvěř na únosné míře. Nebýt jí tak zaplatíš za pečivo dvojnásobek a o dřevěnym obložení si můžeš tak leda nechat zdát. Evidentně je v téhle republice spousta hloupých lidí co kafraj o něčem čemu nerozumí...

0 0
možnosti
K

Kubec

23. 8. 2009 19:46
je mi z Vás zle...

Po důkladném přečtení článku a diskuze se mi opravdu zvedl žaludek a nebyl jsem schopen ani dojíst večeři. Opravdu mě fascinuje, jak lidé, kteří nikdy nečetli zákon o myslivosti jsou na internetu velcí borci a urážejí myslivce. Jsem jedním z nich, mimo jiné. Napříkad názor, že na svém pozemku si může dotyčná nechat bez vodítka pobíhat psa a nemusí tam vpouštět myslivce je sic hezká, ale odporuje již zmíněnému zákonu. Dalším věcí jsou rány padající mimo "období honů". Slečno(paní), pokud máte dostatečnou inteligenci abyste se proklikala internetem k tomuto blogu, určitě také zvládnete najít doby lovu zvěře. A pokud ne, tak zalezte zpátky do díry. A naposled třešinka na dortu, vestičky. Možná se Vám to zdá jako zásah do soukromí, ale za prvé, je to pro vaší bezpečnost a za druhé, pokud opravdu chcete, abychom redukovali stavy zvěře, přestaňte nám házet klacky pod nohy a pomozte nám. Pokud si myslíte, že myslivost je procházka růžovým sadem, je mi -Vás líto...

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 20:05
Re: je mi z Vás zle...

Zákon o myslivosti jsem četla a právě on se mi nelíbí, víte? Omezování na soukromém pozemku je něco, co nemá ve světě obdoby. A do vestičky mne nikdo nedostane, i kdybyste mne omámil chloroformem. Chápu jejich opodstatnění na honech pro honce i psy, ale tím to končí. Vy máte dávat pozor, co střílíte a neplést si lidi s lovnou zvěří. Nevidím jediný důvod, proč bych vám měla pomáhat redukovat stavy zvěře, kterou jste si do lesa nasázeli. Měli jste se starat dřív a plánovat a schválit si zákony, které vám povolí noční odstřel, když kance nemůžete zastihnout přes den.  Závěrem bych vám ještě doporučovala zažívací sodu a necpat se u internetu, když vám to nedělá dobře na žaludek. :-D

0 0
možnosti
E

eldaha

23. 8. 2009 17:09
A už jste zažili

hon ve městě? Popsala jsem jej v blogu na stejné téma z 23.8.

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 18:38
Re: A už jste zažili

Bohužel ano, zažila jsem to, i slyšela vyprávět pamětníky, přesto bych si ráda přečetla i váš příspěvek, ale nepodepsala jste se, ani nenechala odkaz, a ačkoliv je to dnešní datum, dnes v blozich na idnes nic na toto téma nevyšlo, takže jsem v koncích, pomozte! :-)

0 0
možnosti
VPB

Jadyk

23. 8. 2009 15:32
Karmuji

Mě myslivci v lese pokáceli v lese 12 krásných dvaceiletých smrčků aby měli lepší výhled z posedu. Posed jim ovšem poté sám od sebe spadnul.:-P Asi vítr...

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 15:35
Re: Karmuji

Mně pokácel myslivecký soused na mém vlastním pozemku mladý buk, táhnul tudy elektrický ohradník. ;-€

0 0
možnosti
MU

MIR80

23. 8. 2009 14:44
Jojo

civilni armada..

Nam v lese myslivci racili udelat krmelec zahy pote co jsme vysadili nekolik stovek stromku. Nasledkem toho mame dnes vsechny stromky okousane :((

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 15:13
Re: Jojo

Rv

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 12:00
Re: Chaloupkovi jsem držela palce

Tohle je vůbec hodně široká otázka. V době všeobecné uspěchanosti, neurotičnosti a stresu, kdy lékaři žehrají na absenci pohybu u lidí,  by měly být procházky v lese ordinovány každému co nejvíce, aby se lidi mezi sebou nesežrali a osvěžili si nervový systém. Les, to je především klid, ticho, stromy a čerstvý vzduch. Nikoliv myslivecký horor a reflexní vesty. A to ty vesty jsou už jen taková ta třešínka na dortu.

0 0
možnosti

3lipy

23. 8. 2009 11:13
Taky mn+ to nadzvedlo

Mám jednu humornou příhodu-hádku  s myslivcem ;-Dhttp://libusecihakova.blog.idnes.cz/c/62950/A-znovu-je-tu-Bozi-hod-tak-jako-loni.html#t2

Zdraví L.Č.

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 11:15
Re: Taky mn+ to nadzvedlo

Děkuji, paní Libuško, jdu si to přečíst.

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 11:16
Re: Honitba

taky dobrý Rv

0 0
možnosti
KA

karel60

23. 8. 2009 9:25
Paní Dano,

omlouvám se, že tuto informaci čtu (slyším) poprvé. Prosím, navrhli i barvu oné reflexní vesty (jsou zelené, žluté a oranžové)? Jinak jako vždy velká karma.

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 9:42
Re: Paní Dano,

Ne, barva nepadla. Jinak díky.

0 0
možnosti
OU

23. 8. 2009 9:23
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

23. 8. 2009 9:41
Re: ještě pár let

No, v to jsem kdysi doufala taky, opak je pravdou. Dobří myslivci, co se chodí starat o zvěř do lesa ubývají a mysliveckých papalášů a nabobů, co si honí adrenalin střelbou přibývá. Není to tak dlouho, kdy jeden ministr jako vrchol své relaxace popisoval, že nejlepší je zajet si do lesa a odstřelit si třeba muflona. Není náhodou, že ten samý člověk dostal cenu Ropák roku, pochopitelně za jiné své činy a rozhodnutí.

0 0
možnosti