Diskuse

Proč jsem dnes hrdá, že jsem Češka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen poděkování a R^. Dnes jsem sledoval pořad o hymně v rámci Historie cs, krásné a dojemné. Prostá oslava krajiny, žádné ostré hrany, žádná divočina, prostě libosad, zahrádka, země česká, domov náš.

1 0
možnosti
Foto

O75t33t89o 17Č80e60r53n14ý

28. 10. 2015 10:34

Tuto zem nezkulturňovali jen Češi, ale i německy hovořící Böhmisch, jak se sami nazývali, což v případě Krumlova zrovna sedí. A nejenom Krumlova, který se kvůli tomu musel nazvat "Český". Jako i jiná města. Buďme hrdý na svůj stát i na svoji národnost, to je zcela v pořádku a v těchto a budoucích časech více než potřebné, ale nepovyšujme se na jedinečné. To už zavání šovinismem.

2 0
možnosti

V článku se nikdo nepovyšuje. Ale památka na Sudeťáky je spojená s tím, že nás nenáviděli, nenávidí, vidí v nás podlidi a nejraději by nás zbavili jakéhokoliv práva být v Evropě něčím jiným než otrokem. Tak dej pokoj alespoň 28. října. ;-€

0 4
možnosti
Foto

K svátku hezký článekR^;-)

5 0
možnosti

"...nádherná zem, za kterou stojí za to bojovat."

Co tím máte přesně na mysli, tím bojováním?

1 0
možnosti
Foto

Ti, co za svou vlast bojovali, ti si říkali prostě čechoslováci. A nedělali mezi sebou rozdíl, atˇ byli jakéhokoli původu. Bojovali za vlast[>-] Ač mnozí nemuseli. Pro ně to byla samozřejmost. Vlast a domov bylo pro ně totéž!!Říkávalo se tomu VLASTENECTVÍ. A to je spojovalo!

3 0
možnosti

Naprosto správná připomínka, díky za ni. V

0 0
možnosti
Foto

Možná je to směšování dvou různých věcí, které spolu nijak nesouvisejí. Já jsem třeba hrdá na svoje děti a nepotřebuji uznání celého světa. Jsem na ně hrdá prostě proto, že jsou moje. Stejně jako moje zem, jsem na ni hrdá, mám ji nejraději ze všech. Moje hrdost nestojí na hliněných nohách, takže ji nepotřebuji nijak obhajovat. Je tu krásně, protože je to moje rodná zem a návrat sem je pro mě vždy návrat domů. Znám to tady, mám k tomu vztah, mám tady rodinu. Víc nepotřebuji. Nemusím k tomu jmenovat spoustu vědců, vynálezců, spisovatelů. A naopak dokážu ocenit, že i jinde je krásně, jen to tak nějak není můj domov. To je všechno.

7 0
možnosti
Foto

...Samozřejmě netuším  a nemůžu říci s jistotou, že znám přesný důvod sepsání tohoto článku. Ale je dost možné, že autorku, kteréR^:-)[>-] stejně jako  mne úplně neseděl jeden opačný názor včera na blogu.

 

Takže já jsem hrdá na to, že při vší té motanici dneska a pocitech, že jsme horší, se najdou ti pozitivní. Neřku-li ti,co to výše popsané a jmenované jmenovat umí a milou národní hrdost v tom nacházejí. Protože mnohdy mnoho výkřiků a opravdová potucha o tom národním veškerá žádná.

1 0
možnosti