Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma R^ Zamyslím-li se nad tímto problémem z pohledu matky čerstvě dostudovaného vysokoškoláka, žiji "obyčejným" životem - obyčejně chodím každý den do práce, obyčejně pleju zahrádku, obyčejně vařím českou kuchyni a obyčejně jsem spokojená doma s manželem, psiskama a kočkama. Pro synka je tenhle "obyčejný" život odstrašujícím příkladem a neuznává jeho hodnoty(i když se z Prahy k nám na venkov rád vrací :-) ) Až si popletení vysokoškoláci začnou vážit obyčejných hodnot, pak se situace uklidní a Zeman dojde klidu ;-)

5 3
možnosti
Foto

Myslela jsem, že naše politická scéna už úspěšně dosáhla dna.

Po shlédnutí vystoupení na Václaváku (Horáček, Herman, Gazdík, rektoři a spol.) vidím, že to dno nás teprve čeká.

6 7
možnosti
VK

Já myslel, že jste začala psát o Offčáčkových tweetech?

2 1
možnosti
Foto

máte dost jednoduché vidění světa

4 1
možnosti
LV

L42i63b21o38r 16V29a97n20ě18k

1. 11. 2016 11:46

Zdůvodnění?

1 0
možnosti
TT

Očekávat v dnešní době kritické myšlení u vysokoškoláků, to vyžaduje velkou míru optimismu, když by současnou maturitu zvládali dřívější absolventi ZŠ.

4 0
možnosti
Foto

njn, nezbývá tedy, aby to kritické myšlení dětem vlévali do hlav jejich rodiče (tedy pokud to umějí).

3 0
možnosti
VK

Je mi vás celkem líto. Co znehodnocení vyznamenání udělením Hůlkovi?

3 3
možnosti
JN

Tim se netrapte, stejnou medaili udělil Havel Dominiku Haškovi

4 0
možnosti
Foto

A nenapadlo vás, že studenti jsou stejní jako byli v roce 1989, ale "jiná" jste vy?

7 4
možnosti
KB

Myslím, že nejsou stejní, protože to byla jiná doba.

4 0
možnosti
JN

Jsem rád, že jedu domů. Tady toho bylo tolik, že se to nedalo vydržet. Každý den se něco dělo,“ řekl Právu Brady těsně před odbavením.

Přecejen kousek soudnosti panu Bradymu zůstal. Možná mu i dojde, jakého má synovce.

3 1
možnosti
Foto

ale jo, von je vtipnej, a na svůj věk celkem čilej

1 0
možnosti
JS

Smekám před Vámi, není co dodat.

2 0
možnosti
MB

Jako fejeton dobré, dal jsem vám karmu ;-D Ten poslední odstavec ase hodí přesně na Zemana, ale pochybuji, že vám to dojde. Vám skutečně ne.

7 0
možnosti
Foto

... při čtení mne napadlo to samé, MarianeR^ - jinak čirá demagogie, řekl bych.

6 0
možnosti